Prvi dnevi v Turčiji

21.5.2022

V hotel smo prispele ob 5ih zjutraj. Na vhodu nas je pospremil koordinator Tuncay in njegova žena Oznur. Prvi dan smo začele ob 9ih zjutraj, naša naloga pa je bila po mestu poiskati 14 znamenitosti. Opraviti smo jo morale same, brez pomoči koordinatorjev. To je bil odličen način, da smo spoznale mesto.

22.5.2022

Vstale smo ob 7:00 in se odpravile na zajtrk. Po zajtrku smo se z avtobusom odpeljale v mesto Goreme kjer smo spoznale turistične agencije v katerih bomo delale. Neža dela sama, Sara ın Julija pa skupaj. Prvi delovni dan smo pričele z ogledom celotnega podjetja.

Neža: Prvi dan nisem imela veliko dela, spoznala sem kolektiv, v sklopu s turistıčno agencijo imamo tudi hotel. Kosile smo v podjetjih.

Popoldne smo se z našim mentorjem odpravile na ogled doline Red valley, ki je polna zanimivih skulptur rdečkaste barve. Kljub rahlemu dežju smo bile deležne prekrasnega sončnega zahoda. Po izletu smo šle na večerjo v hotelu in na pijačo v bar hotela.

Julija in Sara: Na delovno mesto prispemo ob 9.00 in odidemo v šefovo pisarno. Tam se pogovorimo o stvareh ki naj bi jih danes počeli, nato pa se preseliva v najino pisarno, kjer imava tudi kavč in televizijo. Zelo je udobna, domača in ima veliko slik ter dekoracij. V agenciji imamo tudi kuhinjo, tako da si lahko skuhamo kavo ali čaj. Kolektiv je zelo prijazen in družinski. Veliko je tudi obiskovalcev, tako da nikoli nismo same. Prvi dan je potekal bolj sproščeno, nismo imeli veliko dela, zato smo se lahko bolje spoznale z uslužbenci. Drugi dan pa smo pomagale pri turistih, jim pokazale različne ponudbe in jim ponudile letake in razglednice.

23.5.2022

V ponedeljek smo se po zajtrku spet odpeljale na delo. Neža se je udeležila vodenega izleta Red tour, ki ga izvaja njeno podjetje. Ogledala si je več različnih dolin z zanimivimi skulpturami, stare študentske domove izklesane v skale najbolj zanimivo pa ji je bilo družinsko podjetje, ki izdeluje izdelke iz gline, ki jo pridobijo iz najdaljše turške reke – Kizlirmak River, tam so nam celo pokazali kako posodo izdelujejo v tem pa smo se preizkusili tudi sami.

Po večerji nas je naš mentor Tuncay naučil nekaj osnovnih turških besed, ki, jih uporabljamo vsak dan. Tu smo spoznale tudi dva učenca iz Estonije, ki sta tu z Erazmusom in spita v istem hotelu kot me. Dan pa smo zaključile z sprehodom po mestu.

24.5.2022

Dan smo pričele kot po navadi z zajtrkom in vožnjo na delo. Delo smo pričele ob 9:30. Neža je pomagala pri usmerjanju turistov, spoznavala podatke o ponudbah in opazovala kako delo poteka. Občasno je delu težko sledila saj so programi in pogovori večinoma v Turščini. Delo smo končale ob 16:00, takoj po delu pa nas je Tuncay pobral in nas z prijatelji iz Estonije odpeljal na ogled Grada Uchısar, ki je vkopan v skalo. Obiskali smo tudi otomansko mošejo Kurşunlu iz 16. stoletja. Tam smo se iz spoštovanja zavile in sezule pred vhodom. Za tem smo se sprehodili skozi podzemno mesto, kjer smo videli  vse prostore vklesane v skale, kjer so ljudje živeli, hleve in terase. Po izletu smo sle na kratek shoping v bližnji trgovinski center.

25.5.2022

V sredo smo se po zajtrku odpravıle na delo. Z nami je šla profesorica  Alenka Vodopivec, da podpiše vso potrebno dokumentacijo. Neža je v programu Excel urejala razpredelnice s podatki o organızıranıh ogledih in destınacijah. Po delu smo šle s Tunkayom na ogled Dervısh plesov, ki  predstavljajo človekov duhovnı vzpon do popolnostı skozı um ın ljubezen. Predstava je bıla dolga eno uro, po domače povedano so se moški v belih oblekah vrteli na glasbo, ki so jo igrali sami. Po predstavi smo se odpravile na poslovilno pijačo s profesorico Vodopivec in se odpravile spat.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika